czwartek, 6 czerwca 2019

Czwartek_6_czerwca 2019

Wracam po dłuższej przerwie. Dużo się u mnie działo w życiu osobistym i prywatnym. Na fotografię nie starczyło czasu. Teraz zamierzam wrócić z pełną mocą i skupić się na tym co sprawia mi najwięcej radości - fotografia par :)

W ciągu tych paru lat zdążyłam zmienić pracę, wybudować dom i wprowadzić się na "swoje" oraz dorobić się dwójki dzieciaków. Chyba się nie obijałam :) Ogarnęłam się już na tyle żeby wrócić.
Brakowało mi fotografii. Reportaż z dnia codziennego nie jest tak przyjemny jak współpraca z ludźmi. Chcę koniecznie ukierunkować się na fotografię par i ślubną. Sprawia mi to tak wielką przyjemność, że nie potrafię z tego zrezygnować.

Poniżej Kasia i Paweł. Jedna klatka z ich sesji narzeczeńskiej, a na wesele już w lipcu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz